قوانین و مقررات فروشگاه هِنِزا مازندران
استفاده شما از فروشگاه هِنِزا مازندران و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
- فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعهی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت میکند.
- اطلاعات شخصی کاربران در فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران کاملاً محرمانه است.تیم پشتیبانی هِنِزا مازندران تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران میکند.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
- فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران سیر اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعهی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
- فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران اقدام به دریافت اطلاعاتی میکند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد.
- فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران مبادرت به جمعآوری اطلاعات آماری مینماید که مربوط به سختافزار و نرمافزار رایانه شما میباشد و به طور خودکار توسط سایت هِنِزا مازندران ثبت میشود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط فروشگاه هِنِزا مازندران برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویسها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار میگیرد.
- برای تماس با هِنِزا مازندران ، فقط روشها و آدرسهای ایمیل ذکر شده در بخش ارتباط با ما مجاز میباشند. اگر میخواهید برای ما پیامی بفرستید فقط به این آدرسها مراجعه نمائید.
- فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران واسطهای جهت ارائه محصولات شرکتهای تولیدکننده، واردکننده یا توزیعکننده به مشتریان است. قیمت کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران همگی توسط تأمینکنندگان آنها تعیین شده و با درنظرگیری حد سود معینی برای فروشگاه هِنِزا مازندران به مشتریان عرضه میگردد.
- اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران از منابع اطلاعاتی که توسط تأمینکننده کالا ارائه میشوند و یا اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند، استخراج میگردند. از این رو فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
- کاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
- فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناصحیح سایت که میتواند ناشى از عواملی خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، نقص تجهیزات سختافزاری و غیره) نمی پذیرد.
- مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران درج شده و فروشگاه اینترنتی فوق به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
- مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
- مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار مشخصات این کالاها درج شده است. لازم به ذکر است که کلیه کالاهای فروشگاه هِنِزا مازندران دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند و تعداد بسیاری از کالاها نیز دارای گارانتی شرکتی می باشند.
- برای کالاهایی که دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن 09332173315 اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۲۴ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. کالاهای دارای گارانتی شرکتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد.
- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او میباشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
- مشتریان عزیز بایستی در هنگام خرید به سیاستهای فروش متغیر هِنِزا مازندران شامل تغییرات و نوسانات قیمت و موجودی کالاها در بازار و یا جشنوارههای برگزار شده در این فروشگاه که از طریق اطلاعیههای هِنِزا مازندران در وب سایت و سایر کانالهای ارتباطی این فروشگاه به نمایش در میآید دقت کرده تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوند.
- در صورتی که مشتری از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا منصرف شود، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد. اما بعد از ارسال، کالای خریداری شده به مدت 7 روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده، از حق انصراف خارج میگردد. فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)
- به دلیل نوسانات قیمت ارز و نوسانات قیمت محصولات و با توجه به تنوع و ازدیاد محصولات ممکن است برخی از محصولات با قیمت قبل در سایت باشد لذا خواهشمندیم قبل از نهایی کردن خرید با پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت کالا اطمینان حاصل فرمایید، در غیر اینصورت با توجه به قوانین هِنِزا مازندران خرید شما مورد تایید این فروشگاه نبوده و مبلغ واریز شده به حسابتان بازگردانده میشود.
نحوه ارسال کالاها در هِنِزا مازندران
در فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران تمامی سفارشات بعد از پرداخت نهایتا ظرف 72 ساعت تحویل اداره پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت خصوصی تیپاکس یا چاپار میگردد و در صورت بزرگی ابعاد بسته بندی کالای مورد نظر از طریق باربری ارسال میگردد. لازم به ذکر است که ارسال با پست به صورت پیشتاز بوده و از 24 ساعت تا 48 ساعت کاری در مراکز استانها و شهر های بزرگ می باشد و تا شهر های کوچک و روستاهای خوش مسیر تا 72 ساعت کاری و در دور ترین مسیرها با توجه به گستردگی کشور عزیزمان چند روز طول خواهد کشید.
شرایط استفاده از بازگشت کالا و ضمانت بازگشت وجه در هِنِزا مازندران
برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا و وجه، خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد تا از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفادهای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.
این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:
- کالاهایی که باز شده باشند و از بسته بندی، وکیوم، شیرینگ خارج شده باشند.
- کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
- کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
- کالاهایی که کارتن آنها به هر دلیلی مخدوش، آب خوردگی، پاره شدگی و عواملی که آسیب به بسته بندی کالا وارد نموده شده باشد و از حالت اولیه و پلمپ آن خارج شده باشد.
- کالاهایی که فاکتور خرید آنها از هِنِزا مازندران موجود نباشد و یا اطلاعات آن با فاکتور فروشگاه مغایرت داشته باشد.
عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن 09332173315 اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
پیگیری سفارشات در فروشگاه اینترنتی هِنِزا مازندران
در زمان اتمام خرید در فروشگاه هِنِزا مازندران برای مشتریان عزیز فاکتور ارائه میگردد که تمامی اطلاعات کالای خریداری شده و همچنین رسید پرداخت صورتحساب و شماره پیگیری سفارش در فاکتور قید شده است. مشتریان عزیز میتوانند با وارد کردن شماره پیگیری سفارش در قسمت پیگیری سفارشات در صفحه کاربریشان از روند ارسال سفارشات خود مطلع شوند.